Voyager jaki silnik

A gift of moolight...

Temat: Jakie auto na 3 foteliki?

Agnieszko, pozwolisz że się podczepię pod Twój post.
Jak jeździ Wam się Grandem po Warszawie? Jak jest z jego skrętnością?

Musimy kupić coś na kilka miesięcy, bo nam się dogowóz zaczął sypać, teoretycznie głównie chodzi o jazdę za granicą, ale niestety będę musiała poruszać się tym również po mieście. Stanęło na Caravanie albo Grand Caravanie. Na razie jeżdżę sporym i długim kombi (Volvo V70), z cudownym silnikiem i tak skrętnym, że boję się, że w w tym Dodge'u po prostu sobie nie poradzę.

Muszę poszukać też, czym różni się Caravan od Granda.
..


długością. Grand ma o kilkadziesiąt cm dłuższy tył, tym samym większy bagażnik.

My dzisiaj przesiedliśmy się tymczasowo z Grand Voyagera do Mazdy v60 combi. Nieee.. to nie dla mnie
Mimo, że 3 foteliki się zmieściły na tyle, zapięcie dzieci w tym ścisku to utrapienie. I siedząc za blisko siebie szturchali się i zaczepiali
Jeśli będziemy zmieniać kiedyśsamochód, to tylko na 7 os



Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=73507



Temat: Samochod za ok. 15k PLN Pierwsze auto i niepopularne wymagania :)
Yhm, szczególnie japońca, w którym 3 razy wymieniano silnik bez winy kierowcy.

Jest jeszcze jeden argument - ranking TUV. Jak wytłumaczysz tak niskie pozycje Alfy?

AUTA SZEŚCIO-/SIEDMIOLETNIE (13,3%):
1. Toyota RAV4 (3,6%)
2. Porsche 911 (4,5%)
3. Porsche Boxster (4,6%)
4. Mercedes SL (4,8%)
5. Mazda Demio (5,7%)
***
95. Seat Alhambra (20,3%)
96. Ford Ka (20,4%)
97. Alfa Romeo 145/146 (25,9%)
98. Chrysler Voyager (27%)
99. Kia Carnival (32,9%)

AUTA DZIESIĘCIO-/JEDENASTOLETNIE (22,5%):
1. Porsche 911 (5%)
2. Mercedes SL (6,3%)
3. Toyota RAV4 (8,4%)
4. Mercedes SLK (9,7%)
5. Toyota Starlet/Subaru Legacy (10,6%)
***
68. Seat Toledo (30,5%)
69. Chrysler Voyager/Renault Megane (31,2%)
71. Renault Twingo (32,8%)
72. Alfa Romeo 145/146 (32,9%)

http://www.samar.pl/..._la/pl/__ac/sec,4/...i-TUV-2008.html

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=432622


Temat: Termin następnego zlotu
napęd na 4 łapy ok 210kucy wejść bokiem na asfalcie nie ma problemu z zerwaniem przyczepności jak go namówie to może przyjedzie na zlot bo 28 jedzie do Szwecji a co do tego Voyagera to jeepe grand szerokim z silnikiem 5.7 co był dwa dni u mnie za bramką niestety tylko 50m bo nie miał ubezpieczenia i jak bym go rozwalił to bymśmy musieli dom sprzedać i kredy t by nie wystarczył hehhe nie nasz takiego znajomego ojca ale jak sie depło w podłoge to mimo 4x4 ślady zostawił na kostce brukowej


Źródło: fiat126pteamcom.fora.pl/a/a,569.html


Temat: Diesle Renault
Wiecie Panowie, według mnie to powinno być tak, że zdziwienie powinny budzić zepsute silniki a nie egzemplarze niepsujące się.
Wracając do jakości i niezawodności. Mówimy przecież o silnikach w vanie, samochodzie jakby nie było przeznaczonym dla rodziny itp. Od takiego samochodu mam prawo wymagać, że nie rozkraczy mi się w "trasie" z całą rodziną na pokładzie. Szczerze to nie wiem gdzie szukać już niezawodności...to co się dzieje teraz z Toyotą, jakby nie było synonimem niezawodności samochodu.
Może jakimś rozwiązaniem jest kupowanie samochodów poprzedniej generacji? Początek lat dziewięćdziesiątych? Jak kupowałem swój okręt to dziwiłem się dlaczego tyle osób jeździ Espacem II. Teraz mnie to nie dziwi.
Niedawno poznałem faceta, który jeździ Voyagerem pierwszej generacji i twierdzi, że nie zamieni go na nic innego. Maszyna jest niezawodna, jedyny mankament to blacha.
Źródło: espacepl.org/forum/viewtopic.php?t=4024


Temat: No ogladałem ostatnio grand voyagera
I w porównaniu nawet do mojego granda to jest to większy grand Największy plus to fotele chowane w podłogę, nie trzeba juz targać tych wielkich i ciężkich foteli. Nie wiem kto to wymyślił, wtawienie w e4 fotels do 3 rzędu to wymga siły i techniki . A druga sprawa to pojemność bagażnika niby 500 l ale plus małe schowki w podłodze w II rzędzie po fotelach, będzie tego chyba ze 400 l. czyli razem 900 l. Ogólnie funkcjonalnośc lepsza niż w e4, wygląd sprawa dyskusyjna. Silnik 2.8 diesel chyba 180 KM. Chcieli mi sprzedać prawie nowy za 130. Gdybym miał kupować to chyba bym spróbował jak to jest po amerykańsku. No ale poczekamy jeszcze trochę jak dojeżdżę tego.
Źródło: espacepl.org/forum/viewtopic.php?t=1863


Temat: No ogladałem ostatnio grand voyagera
Witam,
nie to zebym psioczyl na Renault , ale komfort jazdy w Voyagerze to doslownie komfort, Renault zostaje daleko w tyle. Jesli chodzi o silniki to tylko i wylacznie benzyna , z tego co mi wiadomo 3,3 nie spali duzo wiecej niz 2,8 CRD a jazda benzyna nieporownanie lepsza, skrzynie automaty sa praktycznie zestrojone na benzynowe jednostki i niestety ale w dieslach sie gubia. Jesli chodzi o siedzenie te chowane w podloge odbiegaja komfortem od tych normalnie montowanych , choc tu i tak fotele z Renault to taboreciki. Gdybys chcial go zagazowac to musisz jezdzic z fotelami rozozonymi bo butle wrzucaja wlasnie w miejsca gdzie chowasz fotele, ale wtedy masz bak na gaz okolo 70 litrow no i jezdzisz z zapasowka pod podloga , nie trzeba jej demontowac i wrzucac do auta.
Źródło: espacepl.org/forum/viewtopic.php?t=1863


Temat: Stuki i "wycie" ze skrzyni
podejrzewam że na kompie nic nie wyjdzie, bo w pacifice skrzynia wywala błąd na desce i świeci kontrolka silnika. W voyagerze właśnie tak było że waliło przy dodawaniu i ujmowaniu gazu. Wielu "speców" od skrzy? mówiło że trzeba zwalać skrzynie i robić koszt ok 2500-3000tyś zł. Ale w ko?cu znalazł się taki który wytłumaczył, że jeżeli skrzynia to są poślizgi i na kompie wyskakuje różnica w prędkości wejściowej i wyjścowej. Kazał zmienić mechanizm różnicowy tak zrobiłem i po problemie, koszt niski bez zrzucania skrzyni.
Nie wiem jak w pacifice ale na 99% jest osobne smarowanie machanizmu różnicowego, i trzeba pamiętać o zmianie oleju w nim.
Źródło: chryslerpacifica.pl/viewtopic.php?t=116